Alleen via uitgever verkrijgbaar. ×

€ 57,00


PRINT boek

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Meer van deze auteur


  • Aussage Hermann Görings (boek)

  • Wartime Speeches of Winston Churchill (boek)

Omarm de octopus

n.b • ebook • epub

  • Samenvatting
    Als financiële dienstverlener wil je zo dicht mogelijk bij je klanten staan en daar een intense band mee opbouwen. Bovendien wil je als dienstverlener op interactieve manier communiceren met je doelgroep. Met social media kan dat op een bijzonder effectieve en efficiënte manier. Vroegen internettoepassingen 20 jaar geleden nog grote investeringen, die voor kleine en middelgrote financiële dienstverleners nagenoeg niet op te brengen waren, nu kan iedereen heel gemakkelijk zelf gratis accounts aanmaken op LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube, Blogger, Pinterest, SlideShare en nog veel meer social media. Daarmee komen de huidige `online consument 2.0 en de `connected consument 3.0 van binnenkort, onder handbereik van elke financiële dienstverlener, groot en klein. Je kunt als `serieus bedrijf, of je wilt of niet, eigenlijk niet om die `leuke social media heen. Ze hebben invloed op onze omgeving en ook op de zakelijke praktijk van alledag. Als je de social media niet omarmt, dan omstrengelen zij jou. Zie social media als een octopus, die zich met al zijn tentakels de samenleving inwerkt, zich erin vastzuigt en niet meer loslaat. Doel van dit boek is allereerst de lezer inzicht te geven in wat social media zijn, hoe snel deze zich ontwikkelen en wat er allemaal mee mogelijk is. Als je er als financiële dienstverlener mee aan de slag gaat, dan wil je dat het een blijvend succes wordt. Dit boek helpt de financiële dienstverlener daartoe met een planmatige aanpak. De casussen in dit boek van verschillende collega-dienstverleners, helpen valkuilen te voorkomen en de voor jou als financiële dienstverlener juiste aanpak van social media te kiezen. Snelcursussen over Twitter, Facebook, LinkedIn, Google (incluis YouTube en Blogger) en Wikipedia maken de lezer nog beter wegwijs in de wereld van social media. De zakelijk kansrijke social media dus, voor alle financiële dienstverleners, groot en klein, jong en oud, die de consument 2.0 en ook de consument 3.0 willen kunnen bijbenen.
  • Productinformatie
    Binding : Epub
    Auteur : n.b
    Bestandstype : epub
    Distributievorm : Ebook (digitaal)
    Aantal pagina's : Afhankelijk van e-reader
    Beveiliging : Digitaal watermerk (social DRM)   Informatie 
    Uitgeverij : Wolters Kluwer Nederland B.V.
    ISBN : 9789013112818
    Datum publicatie : 12-2012
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 57,00


PRINT boek

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Alleen via uitgever verkrijgbaar.
Veilig betalen Logo
Delen 

Informatie
Herroepingsrecht is uitgesloten voor eBooks. Een download van een eBook of luisterboek is niet meer te herroepen op het moment dat u, na aanschaf van het e-book, de download heeft gestart.

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen