Alleen via uitgever verkrijgbaar. ×

€ 23,50


PRINT boek

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

The editorial age

Ebele Wybenga • ebook • epub

  • Samenvatting
    A MUST-READ FOR JOURNALISTS, PUBLISHERS,BRAND OWNERS, PUBLIC RELATIONS PROFESSIONALS AND ADVERTISING CREATIVES Today, advertisers are facing an attention crisis while independent media are shrinking. These trends force journalism and advertising to blend. The Editorial Age ushers in a new era, and introduces: pioneering brands that earn attention and credibility by producing media of journalistic quality, including Acne, Google, Mr Porter, Weight Watchers, and Louis Vuitton Moët Hennessy. emerging media companies that combine independent publishing with creative services for brands, including VICE, Forbes, Monocle and The Church of London. essential principles to safeguard journalistic integrity, protect the public, and avoid damaged reputations. This book shows the importance of independent thinking, editorial talent, and an original voice to survive in tomorrows media industry. It clarifi es expressions like branded content, customer media, content marketing, branded journalism and native advertising. Amsterdam-based journalist Ebele Wybenga (1987) writes about contemporary culture, brands, and advertising. He contributes to the weekend edition of newspaper NRC Handelsblad and is a columnist for Adformatie, the journal of the Dutch advertising and media industry.
  • Productinformatie
    Binding : Epub
    Auteur : Ebele Wybenga
    Bestandstype : epub
    Distributievorm : Ebook (digitaal)
    Aantal pagina's : Afhankelijk van e-reader
    Beveiliging : Digitaal watermerk (social DRM)   Informatie 
    Uitgeverij : Boom
    ISBN : 9789491560118
    Datum publicatie : 07-2013
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 23,50


PRINT boek

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Alleen via uitgever verkrijgbaar.
Veilig betalen Logo
Delen 

Informatie
Herroepingsrecht is uitgesloten voor eBooks. Een download van een eBook of luisterboek is niet meer te herroepen op het moment dat u, na aanschaf van het e-book, de download heeft gestart.

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen