€ 12,95

PRINT boek

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

MEER KLANTEN UIT PROSPECTS!

73 adviezen van salesdoctor_nl om jouw conversiepercentage te verhogen

Salesdoctor_nl • ebook • epub

  • Samenvatting
    Het boek lees je op een beeldscherm. Daarvoor heb je meestal een ereader programma nodig. Handige ereaders zijn Adobe Digital Editions voor Windows, Stanza voor Macbook, iBooks voor iPad/iPhone en het bijgeleverde eBook of Aldiko voor AndroÏd toestellen. Deze programma's zijn gratis te downloaden in de diverse App stores. Het boek behandelt op een buitengewoon plezierig geschreven manier de verschillende aspecten die komen kijken bij het converteren van prospects naar klanten. De auteur geeft volop tips over hoe je je conversiepercentage kunt verhogen. Hij neemt daarbij als uitgangspunt het SIAGGOO schema, dat door hem zelf werd ontworpen en in de praktijk geperfectioneerd. Met zijn 40-jarige ervaring combineert hij moeiteloos theoretische kennis en de praktische toepassing ervan. Dit heeft geresulteerd in een ebook waarmee de lezer vanaf elk denkbaar beeldscherm de hulp van de auteur kan inroepen op die momenten in het conversieproces dat hij wel een steuntje in de rug kan gebruiken. Door slim gebruik te maken van de mogelijkheden die een ebook biedt en een creatieve manier van indexeren zijn de tips snel te vinden op juist die momenten dat je ze nodig hebt. Een echte aanrader voor iedereen die zich verder in het verkoopvak wil bekwamen.
  • Productinformatie
    Binding : Epub
    Auteur : Salesdoctor_nl
    Bestandstype : epub
    Distributievorm : Ebook (digitaal)
    Aantal pagina's : Afhankelijk van e-reader
    Beveiliging : Geen   Informatie 
    Uitgeverij : Uitgeverij Domus Flavus
    ISBN : 978908180400
    Datum publicatie : 10-2011
  • Inhoudsopgave
    Inhoudsopgave: Rechten Handleiding Voorwoord Het SIAGGOO schema Weetjesindex volgens het SIAGGOO schema Hoofdstukkenindex Inleiding. Prospects benaderen is lastiger dan gedacht. Maak er een efficiënt traject van. Dit moet je je wel realiseren. Dit hoor je te weten voor je aan een gesprek begint. Als je eenmaal in gesprek bent. Dingen die je wel en dingen die je niet doet tijdens het gesprek. Interactiviteit moet je mee om kunnen gaan. Je prospect zit er ongeveer zo in. Met alleen een gesprek voeren ben je er nog niet. Het zijn soms kleine dingen die de balans in jouw voordeel laten doorslaan. Een nee is lang niet altijd een nee. Het is niet altijd wat het lijkt. En tenslotte nog dit. Naschrift
  • Reviews (10 uit 1 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

    16-12-2011
    Helemaal top dit boek. Ik lees het op mijn iPad2 via ibooks van Apple. Heb de tips van salesdoctor nu altijd bij de hand en kan ook mooi de rest lezen als ik te vroeg bij een prospect voor de deur sta. Sommige tips zijn wel een beetje een open deur intrappen (aan de andere kant een mooie reminder), maar het totaal en de verhaallijn houden me scherp en vrolijk. Ik zou iedere verkoper aanraden dit boek te kopen, want het is snel terugverdiend.


    Geplaatst door
    Waardeert het boek met een 10 uit 10

€ 12,95

PRINT boek

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

direct, via download
Veilig betalen Logo
Delen 

Informatie
Herroepingsrecht is uitgesloten voor eBooks. Een download van een eBook of luisterboek is niet meer te herroepen op het moment dat u, na aanschaf van het e-book, de download heeft gestart.

Fragment

Je prospect zit er ongeveer zo in. Een goede verkoper beschikt over een groot empathisch vermogen. Hij kruipt als het ware in de huid van de prospect en voelt hoe deze denkt en doet. Als je dat vermogen hebt is dat erg gemakkelijk en leidt het vaak tot de noodzakelijke sympathie van de prospect voor jou. Een handig hulpmiddel zijn de onderstaande verkoop(t)weetjes. Ze schetsen een beeld van welke uitgangspunten je sowieso al rekening mee kunt houden. Prospects maken graag een zelfverzekerde indruk. Zo weten ze ogenschijnlijk precies wat ze willen. Laat je daardoor niet afschrikken, want het is gewoon niet waar… Als je prospect al precies wist wat hij wilde, was jij niet nodig om daarbij te adviseren en bestelde hij wel via de website. Zeker is dat de prospect altijd op zoek is naar mogelijkheden om zijn kosten te verlagen of zijn opbrengst te vergroten. Ongeacht de diensten of producten die je aanbiedt, is het altijd wel tot één van deze twee uitgangspunten te herleiden. Maak overigens niet de vergissing dat het altijd om geld gaat. Bij non-profit instellingen bijvoorbeeld kan het heel goed zijn dat men meer diensten wil kunnen leveren aan de afnemers tegen dezelfde of lagere kosten. Daar zit de ‘winst’ in het kunnen leveren van meer service. Ongetwijfeld voldoet jouw aanbod aan die eis. Maar, the proof of the pudding is in the eating. Tot die tijd zal de prospect het toch echt moeten geloven. Dáárom zit jij daar dus… Jouw prospect zoekt niet alleen naar een oplossing, maar ook naar een voldoende deskundige verkoper die die oplossing vindt. Als de prospect eenmaal vertrouwen in je heeft, ontspint er zich hoogstwaarschijnlijk een leuk gesprek. De prospect zal je veel gelegenheid geven om meer over jezelf en over hetgeen je te bieden hebt te vertellen. En, hij zal ook veel over zichzelf en zijn organisatie vertellen. Daarbij vertrouwt hij inmiddels op jouw deskundigheid en niet zelden zal hij je ongegeneerd om advies vragen. Los van het feit dat een gratis advies altijd welkom is voor de prospect, test deze daarmee ook jouw kennis en schat hij in of jij zijn problemen wel goed kunt inschatten. Zo ja dan is de kans groot dat je de order ook krijgt. Maar.., je zult de eerste verkoper niet zijn die in deze fase van het gesprek genadeloos door de mand valt en zonder vervolgafspraak het pand van de prospect verlaat. Dus… Prospects die jou om advies vragen hebben een duidelijke voorkeur. Daarom zijn branchekennis en voorbereiding zo belangrijk. ×
SERVICE
Contact
 
Vragen