Samenvatting
Jouw uitstraling is een bijzonder belangrijk aspect in je communicatie. De manier waarop je jezelf presenteert, bepaalt hoe de ander jou ervaart. Het heeft grote invloed op de interactie en is cruciaal voor hoe men je boodschap waardeert en interpreteert. Het plaatje kleurt het praatje. Zijn die niet met elkaar in overeenstemming? Dan ontstaat er vroeg of laat ruis in de communicatie en dat heeft invloed op je persoonlijke effectiviteit. Wil je meer charisma en je impact managen? Dan is dit boek voor jou. Lida van Doorn leert je bewust naar jezelf te kijken. Aan de hand van drie sleutelbegrippen - authenticiteit, aantrekkelijkheid en geloofwaardigheid - laat ze zien hoe je jezelf overtuigend neerzet. Je kleding, je houding en hoe je beweegt onderstrepen wie je bent. Met een praktisch stappenplan en steekhoudende adviezen leert ze je bewust invloed uit te oefenen op beeld en boodschap. Lida van Doorn is trainer/coach in het versterken van charisma en visuele overtuigingskracht. Al meer dan 25 jaar adviseert ze mensen uit bedrijfsleven en politiek. 'Lida brengt meer rust en evenwicht in je presentatie waardoor je een zelfverzekerde indruk maakt en je boodschap beter overkomt. Haar tips en suggesties zijn regelrechte eyeopeners!' Coen Wulms, Lifestyledeskundige o.a. verbonden aan Esquire 'Lida's adviezen hebben mijn kledingkeuze vereenvoudigd. Ik weet nu precies welke kleding bij me past en mijn uitstraling versterkt. Door haar zet ik een krachtige versie van mezelf neer.' Manon Burger, Marketing Directeur, Elsevier 'Nu duurzaamheid hoog op de agenda staat, is het belangrijk dat je kiest voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Met Lida's charismatische kledingstijl creëer je een garderobe die bij je past en waar je je blijvend goed in voelt!' Professor José Teunissen, Dean, London College of Fashion: School of Design & Technology Trefwoorden: Uitstraling communicatie charisma authenticiteit aantrekkelijkheid geloofwaardigheid kleding houding vormgeving beweging duurzaamheid personal branding zichtbaarheid overtuigingskracht persoonlijke effectiviteit social media Lida van Doorn handleiding