€ 25,99


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Wat als de klant nee zegt?

Geert Delobelle • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Een antwoord op alle vragen die verkopers zich stellen

    'DE CONCURRENTIE IS GOEDKOPER',
    'WE HEBBEN AL IEMAND VOOR DAT PROBLEEM',
    'STUUR ONS EENS EEN MAILTJE',
    'DIT IS VOOR ONS MOMENTEEL GEEN PRIORITEIT',
    'IK VERDIEN TE WEINIG OP UW PRODUCT'. In gesprekken met klanten kan je steeds weer op nieuwe bezwaren botsen. Je zou eigenlijk iemand anders moeten spreken, of een andere keer terugkomen, of je product is toch net niet wat de klant zoekt. Hoe ga je met dergelijke situaties positief om? En hoe laat je de klant inzien dat wat jij aanbiedt toch de beste keuze is?/p> In dit boek leer je hoe je van 'nee' naar 'ja' gaat zonder slinkse trucs te gebruiken of je klant te misleiden. In kernachtige paragrafen en aan de hand van 67 weerstanden leert Wat als de klant nee zegt? je omgaan met en anticiperen op moeilijke situaties. Je leert remmingen om te kopen juist in te schatten en te beantwoorden zodat de klant uiteindelijk voor jou kiest. Kortom: de ideale praktijkgids voor iedereen die in aanraking komt met klanten.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 170mm x 240mm
    Aantal pagina's : 192
    Uitgeverij : Lannoo Campus
    ISBN : 9789401498135
    Datum publicatie : 09-2023
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 25,99

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Zondag voor 21.00 uur besteld, dinsdag in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 
×
SERVICE
Contact
 
Vragen