€ 24,95


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Verblind door Leads

Pierre Vanderfeesten • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Marketeers ervaren steeds meer moeite om leads te genereren. En dan is Sales vaak ook nog ontevreden over de kwaliteit.
    Het leadgeneratiemodel staat onder druk en toch staren veel bedrijven zich hier nog blind op.

    Dit boek gaat over de troonopvolger van leadgeneratie: account-based marketing (ABM). Je leert op een praktische manier:

    · Hoe je koopsignalen herkent op basis van data (en zonder contactformulieren!)
    · Hoe Marketing en Sales effectief samenwerken op accounts die koopsignalen afgeven
    · Hoe je deze accounts met een creatieve en persoonlijke aanpak over de streep trekt
    · Hoe 76% van de bedrijven met ABM een hogere ROI behaalt dan met andere marketingstrategieën

    ‘De B2B-koopreis is de afgelopen jaren flink veranderd. Door data te vertalen naar inzichten kunnen bedrijven hun marketing- en salesresources gericht inzetten op klanten die er echt toe doen. Dit boek is een uitstekend vertrekpunt om hiermee aan de slag te gaan.’

    Paul van Keeken – Head of Marketing bij Adobe Experience Cloud

    BIO: Pierre Vanderfeesten is al jaren een bekende naam in B2B-marketingland. Als interim marketing lead begeleidde hij snelgroeiende bedrijven als Adobe, OneWelcome en GoodHabitz bij hun transformatie van leadgeneratie naar account-based marketing.

  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 147mm x 209mm
    Aantal pagina's : Niet bekend
    Uitgeverij : S2 Uitgevers
    ISBN : 9789493282223
    Datum publicatie : 06-2023
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 24,95

niet beschikbaar

niet beschikbaar



0-1 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 
×
SERVICE
Contact
 
Vragen