Samenvatting
VAN ZERO NAAR HERO OP BOL.COM Dat bol.com, het grootste en bekendste online retail platform van Nederland en België, een interessant distributiekanaal is voor retailers & merken lijkt niet meer verrassend te zijn. Zowel consumenten als verkooppartners vinden steeds vaker de weg naar dit winkelplatform. Maar hoe kun je er als verkooppartner voor zorgen dat de consument tussen de miljoenen artikelen en vele aanbieders kiest voor jouw artikelen? Hoe win je de beste positie op bol.com? Hoe kun je het gedrag van de bezoeker op bol.com beïnvloeden? Hoe richt je de componenten in die van belang zijn bij het succesvol verkopen via bol.com? Op deze en vele andere vragen krijg je in dit boek antwoord. Van Zero naar Hero op bol.com is een praktische gids over zakelijk verkopen via bol.com. Dit boek is geschreven voor iedereen die overweegt om bol. com als distributiekanaal in te zetten of dit reeds doet. Belangrijke componenten die zorgen voor een goede start en voor het behalen van gewenste resultaten op bol.com komen in dit boek aan bod. - Een glasheldere praktijkgerichte aanpak waarmee je direct aan de slag kunt - Inclusief voorbeelden - Onderneem acties gericht op het rangschikkingsalgoritme van bol.com OVER DE AUTEURS Tina Gosravani & Sander Roex zijn beiden ondernemers en eigenaren van meerdere bedrijven. Met hun jarenlange ervaring in e-commerce, online platforms en marketing helpen zij andere organisaties groei te realiseren op deze vlakken. Met dit boek delen zij hun kennis om hiermee organisaties op weg te helpen bij de transitie van Zero naar Hero op bol.com.