€ 36,95


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Strategisch brand design

R. Stavorinus • Boek • paperback

  • Samenvatting
    • Het eerste en enige boek dat aandacht besteedt aan design vanuit een merk- en marketingperspectief; • koppelt basiskennis op het gebied van marketing aan het proces voor het ontwikkelen van design voor merken; • met veel visuele voorbeelden van de top in hedendaags brand design. Strategisch Brand Design is een nieuw boek dat studenten en professionals een helder overzicht biedt van de belangrijkste stappen bij het ontwikkelen van design voor merken. Het bestaat uit vier delen. Het begint met een heldere uitleg van de belangrijkste marketingbegrippen. Daarna volgt een duidelijk stappenplan voor onderzoek en strategie. Het geeft vervolgens alle handvatten die je nodig hebt voor het ontwerpen vanuit strategie. Het vierde deel (methodieken, tools en modellen) is beschikbaar via de website bij het boek. Strategisch Brand Design slaat de brug tussen de marketeer en de ontwerper. Het bevat precies die kennis die beide nodig hebben om samen, onderbouwd en beargumenteerd, succesvol aan merken te werken. Het boek is praktisch in haar opzet, maar stevig onderbouwd vanuit onderzoek en theorie. Elk hoofdstuk bevat rijk geïllustreerde voorbeelden en cases en sluit af met een aantal vragen en opdrachten. Doelgroep: Strategisch Brand Design is met name geschikt voor hbo-opleidingen als Communicatie & Multimedia Design, Creative business, Marketing en Communicatie en voor de opleidingen Grafisch Ontwerp, Brand Design en Communication Design aan de kunstacademies. Digitaal materiaal: Studenten vinden op Hoger onderwijs online extra cases. Docenten hebben er toegang tot antwoorden, extra cases en PowerPoints. Over de auteur: Roel Stavorinus is zelfstandig merk- en designstrateeg en heeft in de afgelopen 20 jaar meer dan 90 merktrajecten gedaan – afwisselend aan de kant van organisaties (opdrachtgevers) en aan die van creatieve bureaus. In het verleden was Roel als docent verbonden aan de Avans Hogeschool (CMD), Fontys Hogeschool (Communicatie) en Kunstacademie Minerva. Hij geeft nog steeds gastcolleges en trainingen. Daarnaast publiceert hij regelmatig artikelen over merk, marketing en design.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 169mm x 240mm
    Aantal pagina's : 276
    Uitgeverij : Noordhoff
    ISBN : 9789001277826
    Datum publicatie : 01-2023
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 36,95

niet beschikbaar

niet beschikbaar



0-1 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 
×
SERVICE
Contact
 
Vragen