€ 37,99


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Sterk digitaal merk

Ingmar de Lange • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Digitaal richtte zich lang op kliks en data. Merkbouwen leek weggegooid geld. Ineens staan merken bovenaan de agenda van CMO's. Wat is er gebeurd en wat kun jij hiervan leren? Hoe wordt je merk succesvol in het digitale tijdperk? Wat moet je anders doen? Wat juist niet? Ingmar hielp meer dan 100 bekende merken met hun merkstrategie. Hij doceert aan Nyenrode, Beeckestijn, EURIB en NIMA. In dit boek deelt hij al zijn kennis. Fris, scherp en onderbouwd.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 178mm x 247mm
    Aantal pagina's : 336
    Uitgeverij : Niet bekend
    ISBN : 9789089656506
    Datum publicatie : 01-1970
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 37,99

niet beschikbaar

niet beschikbaar



0-1 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen