Samenvatting
‘Starten met je webwinkel’ is voor iedereen die een webwinkel wil starten of meer wil weten over e-commerce. Vlot geschreven, met duidelijke afbeeldingen, leesbare boxen en een prettige vormgeving. In het boek vindt de lezer de belangrijkste informatie om een webwinkel te starten. Aan de orde komen: het e-commercelandschap, starten met e-commerce, online marketingmix, customer journey, conversieoptimalisatie, onderdelen van een webwinkel, content voor het web, regels en beveiliging. Met het handige register vindt de lezer alle onderwerpen snel terug. Een boek om bij de hand te hebben.
Kriebelt je bloed als je denkt aan de commerciële mogelijkheden die internet je biedt? Heb je plannen om bepaalde producten of diensten te verkopen via e-commerce? Ben je van plan om een webwinkel te starten? Dan is het lezen van objectieve en juiste informatie een goede en onontbeerlijke start.
In het boek ‘Starten met je webwinkel’ vind je antwoord op allerlei vragen die bij het starten van een webwinkel aan de orde komen. Hoe start je met e-commerce? Hoe zet je een online marketingmix in? Maar ook: wat is een effectieve website en wat zijn de onderdelen van een webwinkel? Hoe ziet de optimale indeling van een webpagina eruit? Hoe gebruik je de klantreis om op de juiste manier jouw doelgroep te bereiken?
In dit boek vind je de belangrijkste informatie om een webwinkel te starten. Met het handige register vind je alle onderwerpen snel terug, want het boek dient zeker ook als naslagwerk en geheugensteun. Geschreven in no-nonsense taal, met duidelijke afbeeldingen, leesbare boxen en een prettige vormgeving is dit boek jouw handleiding voor commercieel succes.