€ 49,95

ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

SEO voor webprofessionals

A.P.J. Sadon • Boek • paperback

  • Samenvatting

    Hoewel de werking van de Google algoritmen het hardst nagejaagde, maar misschien ook wel best bewaarde geheim ter wereld is, weten we sinds dit boek opeens toch al een heel stuk meer. Het onthult zes jaar onderzoekser-varing van SEO onderzoeker Ir. Alain Sadon uit Amsterdam. SEO, of zoekmachine optimalisatie, staat voor het vakgebied dat inzichtelijk tracht te maken hoe met name Google haar gratis, organische zoekresultaten samenstelt en ordent.

     

    Alle aspecten zijn geordend in een praktisch systeem van werken. Dit geeft handvatten voor webontwikkelaars en voor hun opdrachtgevers.

    Dit boek is speciaal geschreven voor webontwikkelaars, marketing/reclame bureaus, website eigenaren en opleiders.

     

     

  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 175mm x 245mm
    Aantal pagina's : 171
    Uitgeverij : Niet bekend
    ISBN : 9789081289634
    Datum publicatie : 09-2011
  • Inhoudsopgave

    Inleiding
    1. Zoekwoord selectie
    2. Concurrentie analyse
    3. Website architectuur
    4. Technisch ontwerp
    5. Realisatie content
    6. Linkbuilding
    7. Onderhoud
    Index

  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 49,95

niet beschikbaar

niet beschikbaar



2-3 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

Bij de bepaling van het belang van een (voor Google zichtbare en te volgen) verwijzing speelt de autoriteit van de auteur een belangrijke rol. Als iemand veel volgers respectievelijk vrienden heeft wordt de autoriteit hoger en daarmee de door deze persoon gepubliceerde verwijzingen belangrijker. Waar de volgorde in zoekresultaten tot op heden voornamelijk tot stand kwam op basis van de Link Graph (de wijze waarop websites naar elkaar verwijzen, resulterend in een PageRank‐getal voor iedere webpagina) lijkt er nu een nieuwe graph bij te komen: een soort Social Graph. Hierin hebben we niet meer alleen te maken met webpagina’s, maar ook met individuen. Het equivalent van PageRank op individu‐niveau wordt op het web steeds vaker benoemd als “SocialRank”. De volgende factoren spelen waarschijnlijk een rol in de bepaling van dit SocialRank‐getal...

×
SERVICE
Contact
 
Vragen