- Samenvatting
De toekomst van sales is digitaal. Wie morgen meer wil verkopen, moet vandaag investeren in technologie. Niets doen is geen optie. Technologie biedt ongekende kansen voor verkopers. Sociale media, CRM-systemen, kunstmatige intelligentie: wie slim gebruikmaakt van alle mogelijkheden bereikt meer klanten, versnelt het verkoopproces en verkoopt meer. Salestech-expert Hanneke Vogels beschrijft op toegankelijke wijze hoe salestech werkt en hoe je verkoopondersteunende technologieën kunt inzetten in de dagelijkse praktijk. Een must-have voor iedereen die een voorsprong wil op zijn concurrentie. Hanneke Vogels is Nederlands meest prominente expert op het gebied van salestechnologie. Als managing partner van Stryfes helpt ze bestuurders en salesmanagers om meer omzet te realiseren door de juiste inzet van technologie.
- Productinformatie
Binding : Paperback
Distributievorm : Boek (print, druk)
Formaat :
178mm x 245mm
Aantal pagina's :
224
Uitgeverij :
Haystack, Uitgeverij
ISBN :
9789461265548
Datum publicatie : 06-2023
- Inhoudsopgave
Voorwoord 1 • READ ME Voor de salesleider Vakjargon, bah! De opbouw van dit boek 2 • JE LEEFT NIET IN EEN SPROOKJESWERELD De kritische koper is de norm Stap voor stap naar een deal, of niet Een verkoper is nooit alleen Het ontrafelen van de complexiteit leidt tot inzichten 3 • WAAROM SOFTWARE GEEN OVERWEGING WAS Sales doet er niets mee Tools kunnen niet wat de mens kan Tech is gevaarlijk De struisvogelaanpak levert niets op Een fundamenteel andere kijk op de rol van tech Dit hoofdstuk in dertig seconden 4 • TALK TECH TO ME Waar de tool leeft, doet ertoe Security is a thing Meer begrip voor de softwareontwikkelaar A license to sell Apies eten bananen, toch? Go fetch! Jum, koekies! Artificial intelligence De zin en onzin van Web 3.0 Dit hoofdstuk in dertig seconden 5 • DE ULTIEME SALESMACHINE Zo ziet een salesmachine eruit Fundamentele elementen voor iedere verkoper Rijk, rijker, rijkst De informatiehonger stillen Like a robot De waarde van Sales Playbook Functionals in vogelvlucht Dit hoofdstuk in dertig seconden 6 • ALL WE NEED IS LEADS Zelf je kansen creëren Kijk! Een lead Het is tijd voor een meer verfijnde aanpak Dit hoofdstuk in dertig seconden 7 • PRAATJESMAKERS Een voorbereid mens telt voor twee Een gesprek ondersteund door technologie Notulen in steno Dit hoofdstuk in dertig seconden 8 • EEN PRACHTIG STUK PROZA Maatwerk automatiseren? Dat kan Love me tender Dit hoofdstuk in dertig seconden 9 • DE KLANT WIL WEL Met het mes op tafel Intern verkopen bestaat echt De administratieve kant van een deal Dit hoofdstuk in dertig seconden 10 • BLIJVEND VERKOPEN AAN EEN KLANT Gladstrijken van onvolkomenheden Actief zoeken naar nieuwe kansen Vaste klantenkorting Dit hoofdstuk in dertig seconden 11 • EEN SUCCESVOLLE IMPLEMENTATIE BEGINT HIER Drie ingrediënten van een succesvolle salesmachine Kosten van de salesmachine Zo lang duurt het implementeren van een tool Bouwen aan het fundament van de machine Alles kan sneller, mooier en beter 12 • DE VERLEIDING VAN DE SALESMACHINE Do good Be better De criticaster als vriend Hoe ethiek je verder brengt 13 • DE WERELD NA DIT BOEK Dankwoord Checklist aanschaf tool Alle tools op een rij Bronnenlijst
- Reviews
(0
uit 0 reviews)
Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.