Samenvatting
Uw huidige klanten zijn het belangrijkste kapitaalgoed van uw onderneming. Zowel industriële ondernemingen en handelsbedrijven alsook dienstverlenende organisaties onderkennen steeds vaker de noodzaak om klanten om te vormen tot relaties en deze verder te ontwikkelen. De vraag is alleen hoe en waar te beginnen?
Relatiebeheer als Groeistrategie biedt de lezer een systematische en stapsgewijze aanpak om meer te verdienen aan de bestaande klantenkring. Het vlot geschreven boek bevat veel voorbeelden en geeft aan hoe u kunt groeien
door in uw marketingstrategie uit te gaan van uw bestaande klantrelaties.
Als u er in slaagt het klantaandeel bij uw grote klanten te verhogen, stijgen uw omzet en marktaandeel automatisch. Het boek laat zien hoe u bepaalt wie uw meest interessante klanten zijn, hoe u die groep volkomen tevreden houdt en aan u bindt.
Jos Burgers verwerkt in zijn boek de laatste inzichten in het vak en eigen ervaringen uit zijn marketingadviespraktijk. Geen wetenschappelijke
verhalen, maar praktische en doeltreffende adviezen om direct
mee aan de slag te gaan.