€ 14,95


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Reclame is goed, goede reclame is beter

Daniël Storm • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Leer hoe jij effectiever je doelgroepen stimuleert. Je klanten, prospects, kandidaten en zelfs je baas of partner stimuleer je om ‘Ja’ tegen je te zeggen als je werkt volgens de BETER-theorie; Beter-Eigen-Triggerend-Eenvoudig-Relevant. Met deze even simpele als doeltreffende aanpak maak jij je reclame BETER dan je concurrenten. Die zienswijze van Daniël Storm wordt al jaren succesvol toegepast in zijn eigen reclamebureau Team Switch. En er zijn ook steeds meer creatieve marketeers daarbuiten die dit toepassen in hun on- & offline reclame. Om prospects om te zetten naar klanten of om van kandidaten personeelsleden te maken. Van ’t een naar het ander dus. Gewoon door het net even BETER te doen.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 155mm x 215mm
    Aantal pagina's : 64
    Uitgeverij : BoekenGilde
    ISBN : 9789464378795
    Datum publicatie : 04-2023
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 14,95

niet beschikbaar

niet beschikbaar



0-1 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 
×
SERVICE
Contact
 
Vragen