€ 87,15


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Principles of Marketing

Hongwei He • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Master today's key marketing concepts and create vibrant, interactive communities of consumers. Principles of Marketing, 8th European Edition, covers a wide range of theoretical concepts and practical issues, accurately reflecting the fast-moving pace of marketing in the modern world. Ideal for undergraduate and postgraduate marketing programmes, this textbook examines the traditional aspects of marketing and blends them with contemporary concepts. This new edition has been extensively revised, packed with new examples and features to support your understanding and help you understand how to create value and build customer relationships.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 212mm x 275mm
    Aantal pagina's : 720
    Uitgeverij : Pearson
    ISBN : 9781292269566
    Datum publicatie : 11-2019
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 87,15

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Op werkdagen voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 
×
SERVICE
Contact
 
Vragen