€ 95,87


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Principles of Marketing, Global Edition

Gary Armstrong • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Encourage your students' learning of the major trends impacting contemporary marketing in a fast-changing, digital marketplace. Principles of Marketing, 19th edition has been extensively revised to present the fundamentals of marketing within an innovative customer-value framework. Reach every student with the MyLab & Revel editions for this text.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 231mm x 275mm
    Aantal pagina's : 768
    Uitgeverij : Pearson
    ISBN : 9781292449364
    Datum publicatie : 04-2023
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 95,87

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Op werkdagen voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 
×
SERVICE
Contact
 
Vragen