Samenvatting
Iedereen is tegenwoordig fotograaf en de hoeveelheid interessante foto’s is enorm toegenomen. Om daarmee onder de aandacht van het publiek te komen en fans te krijgen die je gaan volgen, lijkt vaak onbegonnen werk. Desondanks zijn de mogelijkheden om je verhaal te vertellen zodat het aanspreekt, tegenwoordig zeer uitgebreid. Fotograaf Maurice Jager ontwikkelde een methode om zijn fotopraktijk mee op te bouwen en uit te breiden en is tegenwoordig veelgevraagd internationaal portretfotograaf. In dit boek neemt hij je als coach volgens een stappenplan mee om jouw persoonlijke verhaal te achterhalen en uit te dragen. Tien succesvolle topfotografen die deze weg al hebben afgelegd, leggen uit hoe zij hun merk zo hebben opgebouwd dat zij er gelukkig van zijn geworden en gemakkelijk van kunnen leven. Als je leert zien waar je hart ligt en je draagt daar een persoonlijk verhaal over uit dat recht uit je hart komt, ligt een leven waarin je mag doen wat je het leukst vindt binnen handbereik. Daar kun je niet snel genoeg mee beginnen. Trefwoorden: fotografie branding marketing fotografen handleiding