Samenvatting
Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, leuke opdrachten en uitdagende projecten. Het aantal professionals en creatieve ondernemers overtreft de vraag en er is sprake van sterk toenemende internationale concurrentie. Daarom is het belangrijker dan ooit om juist nú te laten zien wat je écht kunt en waard bent. Maar hoe zet je jouw vaardigheden om in opmerkelijk succes? Hoe word je van leuk
talent een sterke personal brand? Door een bescheiden merk ik te ontwikkelen tot een opmerkelijke ik!
Dit boek laat zien hoe je jezelf als onderscheidend merk én persoonlijkheid
kunt ontwikkelen door je unieke combinatie van talenten, kennis en ervaringen te vertalen in krachtige ambities en zichtbaar succes. Aan de hand van het acceleratormodel leer je in 5 versnellingen (acceptatie ambitie authenticiteit attentie autonomie) hoe je jezelf als personal brand op de kaart zet. Daarnaast biedt Opmerkelijke ik de complete psychologie van
personal branding. Aan de hand van psychologische technieken en oefeningen leer je onder andere je omgeving, je werk en je geluk op positieve wijze te beïnvloeden als opmerkelijke personal brand. Dit draagt bij aan alles wat werken echt leuk maakt: uitdaging, erkenning, persoonlijke groei, verantwoordelijkheid en faire competitie. Dus hoe opmerkelijk wil jij worden?
Cees Harmsen heeft 25 jaar internationale praktijkervaring als adviseur,
coach en presentator. Hij publiceerde eerder ook Een zee van tijd (2001), Een mooie tijd (2003) en This is your wake-up call (2008).
Bij dit boek hoort een uniek onlinewerkboek met 63 oefeningen waarmee je direct aan de slag kunt om jezelf van leuk talent tot een sterke personal brand te ontwikkelen. Gratis te downloaden met de persoonlijke toegangscode in dit boek.