€ 23,95


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Neuromarketing

Karel Smit • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Ons onderbewustzijn bepaalt voor 95 procent ons gedrag. Nieuwe technieken uit de
    medische wetenschappen maken het mogelijk om deze processen in het brein zichtbaar te maken. Ineens zien we waarom consumenten doen wat ze doen en hoe
    merken en marketingcommunicatie bepaalde emoties activeren. Neuromarketing
    laat zien dat emoties zichtbaar en oproepbaar zijn.
    Dit boek biedt need to know-informatie voor merkenbouwers en iedereen die zich
    professioneel bezighoudt met communicatie. Kennis van neuromarketing zal merken
    sterker maken en communicatie effectiever. Daarnaast is het ook nog eens boeiend
    om te lezen wat er zich in je hersenpan afspeelt.
    De marketeer die niet leert, zorgt niet goed voor 'zijn' merk en de klanten van het merk. We moeten blijven leren over die intrigerende consument. Hoe grillig, onvoorspelbaar en adaptief die ook is! Daarom is het fascinerend om juist te leren hoe ons brein werkt. Het merk laden verdient constante aandacht, voeding en zorg. Dit boek verschaft ons inzichten in de manier waarop merken laden beter kan. Een must read voor hen die het versterken van de betekenis, de kracht en de waarde(n) van het merk echt tot hun verantwoordelijkheid maken. En niet alleen vanuit economische motieven, maar ook vanuit de opvatting dat een sterk merk wordt gemaakt en onderhouden door 'rentmeesters' die hun werkelijke uitbetaling in de toekomst behoren te krijgen. Jacques Kuyf, CEO - FD Mediagroep
    Neuromarketing is een game changer. Niet de zoveelste buzz en moneymaker voor
    zelf uitgeroepen marketinggoeroes. In dit boek wordt haarfi jn en met interessantevoorbeelden uitgelegd waarom dat zo is en waarom neuromarketing onze modellenover hoe klanten denken en beslissen letterlijk op hun kop zet. Eric, Karel en Adriaan:
    schitterend werk met dit volledige en toegankelijke boek!
    Marc Van de Perre, managing partner Interface Marketing en auteur van Ken uw Klant:
    klantwaardemanagement als motor voor uw marketing
    Met het toepassen van neurosciencetechnieken krijgen marketing en marktonderzoek
    onmiskenbaar een nieuwe dimensie die communicatie en productontwikkeling
    effectiever en doeltreffender kan helpen inzetten. Karel Smit, Adriaan Polderman
    en Eric van Arendonk zetten met dit boek de ontwikkelingen op een rijtje en geven treffend aan dat de combinatie van de nieuwste neurotechnieken met bewezen
    onderzoeksmethoden verrassende nieuwe inzichten oplevert die het vak van de
    marketeer op een hoger plan tillen. Een must read voor wie bij wil blijven in een zichsnel ontwikkelende wereld!
    Drs. Pieter Paul Verheggen, algemeen directeur onderzoeksbureau
    Motivaction en voorzitter MOA
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 150mm x 230mm
    Aantal pagina's : Niet bekend
    Uitgeverij : Boom
    ISBN : 9789462200050
    Datum publicatie : 06-2013
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 23,95

niet beschikbaar

niet beschikbaar



0-1 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 
×
SERVICE
Contact
 
Vragen