- Samenvatting
Bepaalde merken hebben een ongelooflijke aantrekkingskracht. Waarom staan mensen in de rij voor het ene merk en laten ze het andere links liggen? In deze gids over merkpersoonlijkheid ontdek je: > hoe je de aantrekkelijkste persoonlijkheid in de markt wordt; > wat moderne merken van twee oude wijze heren kunnen leren; > waarom iedereen een merk bouwt (of je nu wilt of niet..); > hoe merkbeleving aansluit bij menselijke behoeften; > hoe je klanten voor het leven werft; > hoe je wel 5 x meer kunt vragen voor hetzelfde product; > hoe ideale klanten voor jou kiezen; > hoe merken een persoonlijke relatie kunnen aangaan met ideale klanten. Hans Baakman is marketeer in hart en nieren met een grote liefde voor merken én psychologie. Zijn 30 jaar branding- en marketingervaring deelt hij graag. Hans is eigenaar van strategisch adviesbureau Sterk Merk en auteur op platforms als Emerce en Frankwatching.
- Productinformatie
Binding : Paperback
Distributievorm : Boek (print, druk)
Formaat :
139mm x 214mm
Aantal pagina's :
160
Uitgeverij :
Sterk Merk
ISBN :
9789083270418
Datum publicatie : 01-2023
- Inhoudsopgave
Inhoud Waarom dit boek? 7 Wat is toch die aantrekkingskracht van bepaalde merken? 15 Wat is een merk eigenlijk? 19 Wat merken van deze twee wijze heren kunnen leren 29 De zeven bouwstenen voor een ijzersterk merk 41 1. De reden dat je bestaat 49 2. De droom 63 3. De reis 75 4. Geloof en overtuiging 81 5. De belofte 93 6. Persoonlijkheid 101 7. Elke interactie draagt bij 115 Hoe je de aantrekkelijkste persoonlijkheid in de markt wordt 127 De onschuldige 131 Casestudy: Innocent Drinks, een onschuldig drankje 135 De onderzoeker 139 Casestudy: Hoe Michelin mensen inspireerde op reis te gaan 142 De magiër 145 Casestudy Axe: Find your magic! 148 Een sterk bouwen is topsport 151 Begrippen 155
- Reviews
(0
uit 0 reviews)
Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.