Samenvatting
Als eigenaar van een webshop sta je voor een uitdagende klus: je moet voortdurend meer omzet zien te maken. Veel webwinkeliers kiezen ervoor om flink te investeren in extra bezoekers. Maar wat ze niet weten, is dat ze bij hun huidige bezoekers handenvol omzet mislopen. De conversie van bezoeker naar koper is dus te laag. En dat is zonde, want daarmee laten ze onnodig belangrijke omzet liggen. In dit boek laat Jurjen Jongejan op een aansprekende en laagdrempelige manier zien hoe je de conversie van je webshop structureel verbetert. Zonder dat je je daar wellicht van bewust bent, bevat jouw webshop talloze obstakels die jouw bezoekers verhinderen om iets bij je te kopen. Aan jou de taak om die conversiekillers op te sporen en te verwijderen, zodat je de weg naar online aankopen vrijmaakt. Daarvoor gebruik je het doeltreffende vierstappenplan uit dit boek. Met de handige tips en tools kun je direct aan de slag, zodat de conversie van je webshop in no time recordhoogtes bereikt! * Met dit boek verbeter je de conversie van je webshop structureel. * Leer kijken door de ogen van je bezoekers om obstakels te ontdekken en weg te nemen. * Geen mislukte aanpassingen op basis van een onderbuikgevoel, maar gefundeerde en geteste oplossingen. Jurjen Jongejan is spreker, blogger en vooral e-commerce-conversiespecialist. Hij helpt bedrijven om de omzet van hun webshop te verhogen. De afgelopen elf jaar heeft hij bijgedragen aan de groei van ruim tweehonderd grote en kleine webshops. Jurjen Jongejan weet als geen ander hoe je van bezoekers kopers maakt. Een aanrader voor iedereen die bezig is met e-commerce! Elles van Leeuwen, online marketingcoördinator Lucardi.nl Dit boek onthult iets wat maar weinig ondernemers weten: je kunt met hetzelfde aantal bezoekers aanzienlijk meer omzet genereren. Jurjen Jongejan laat zien hoe. Een boek waar je direct mee aan de slag wilt! Tessa van Nunen, e-commercemanager Duifhuizen.nl Meer omzet met je webshop helpt je om het gedrag van je bezoekers beter te begrijpen, en daardoor de conversie van je webshop fors te verhogen. Een onmisbaar boek voor iedere webwinkelier! Edouard Rekko, commercieel directeur Fietsenwinkel.nl