Niet leverbaar

×

€ 36,95


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Marketing voor zorgverleners

G. Blijham • Boek • paperback

  • Samenvatting
    ‘The greatest danger in times of turbulence is not the turbulence; it is to act with yesterday’s logic. ’ (Peter Drucker) Jarenlang was het ‘slechts’ een gespreksthema, maar tegenwoordig is het de nieuwe werkelijkheid in de zorgsector: gereguleerde marktwerking. Je kunt erover discussiëren of het noodzakelijk of wenselijk is en of het de beoogde effecten teweegbrengt, maar je kunt er niet omheen. Onder het wakend oog van beleidsmakers en toezichthouders wordt een nieuw spel gespeeld, het spel van de markt. En voordat je in dat spel kunt w- nen, zul je er eerst aan moeten wennen. Wennen aan de nieuwe spe- regels, die nog niet uitgekristalliseerd zijn. Wennen aan de nieuwe rol als marktpartij, die onwennig aanvoelt. Wennen aan het veranderende gedrag van de andere spelers. Wennen aan de nieuwe spelers. Wennen aan de nieuwe taal, de taal van markt en marketing. De nieuwe werkelijkheid in de zorgsector roept allerlei nieuwe vragen op.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 136mm x 210mm
    Aantal pagina's : 160
    Uitgeverij : Bohn Stafleu van Loghum
    ISBN : 9789031349708
    Datum publicatie : 01-2007
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 36,95

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Niet leverbaar
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 
×
SERVICE
Contact
 
Vragen