Samenvatting
Iedere ondernemer verdient een goed marketingplan. Je maakt het zelf met Marketingplan Today, zonder dagenlange heisessies. Vergeet ellenlange formulieren en ingewikkelde sjablonen. Je geeft antwoord op de zes eenvoudige en prikkelende vragen van Albert Zeeman. Daarmee leg je het fundament voor jouw nieuwe marketingplan. De vragen in het boek en op de website marketingplantoday.nl raken de kern van ondernemen. Je herkent in een mum van tijd de toegevoegde waarde van jouw bedrijf of product. Je formuleert doelstellingen en resultaten, inclusief de basis voor marketing- en verkoopacties. ‘Marketingplan Today’ is een toegankelijk doe-boek dat marketingtheorie laagdrempelig mengt met praktijkervaringen. Elk hoofdstuk behandelt een vraag aan jou als ondernemer. De uitleg en achtergrondinformatie in het boek helpt je stap voor stap jouw beste marketingplan te maken, of je dat nu op papier of online doet. Met Marketingplan Today zet iedereen een eigen marketingplan in elkaar, als je dat wilt binnen een dag. Bijdragen door ondernemers Ben Tomesen, Jeroen Gort, Gerdi Vogels, John Lommers, Frank Quix en Ivar Jansen laten zien hoe zij aankijken tegen de kern van Marketingplan Today.