€ 81,70


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Marketing for Hospitality and Tourism, Global Edition

Seyhmus Baloglu • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Marketing forHospitality and Tourism, 8e is the definitive source for hospitality marketing courses.Taking an integrative approach, this highly visual, four-color book discusseshospitality marketing from a team perspective, examining each hospitalitydepartment and its role in the marketing mechanism. These best-selling authorsare known as leading marketing educators and their book, a global phenomenon,is the most frequent adoption for the course. Developed with extensive studentand professor reviews, this edition includes new coverage of social media,discussion of current industry trends, and hands-on application assignments.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 216mm x 275mm
    Aantal pagina's : 688
    Uitgeverij : Pearson
    ISBN : 9781292363516
    Datum publicatie : 11-2020
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 81,70

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Op werkdagen voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 
×
SERVICE
Contact
 
Vragen