€ 33,50


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

niveau 3 en 4

C. Bakker • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4. Bij verkopen draait het vooral om verkoopactiviteiten. In dit boek wordt ingegaan op alle stappen van het verkoopgesprek. Van de begroeting tot en met de afhandeling van de verkoop aan de kassa. Daarbij heb je in ieder geval branchekennis nodig. Ook wordt er aandacht besteed aan het verlenen van service en het behandelen van klachten.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 209mm x 297mm
    Aantal pagina's : Niet bekend
    Uitgeverij : Boom Beroepsonderwijs
    ISBN : 9789037231588
    Datum publicatie : 01-2016
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 33,50

niet beschikbaar

niet beschikbaar



0-1 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 
×
SERVICE
Contact
 
Vragen