Niet leverbaar

×

€ 30,75


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

niveau 3 en 4

C. Bakker • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4. Bij het werk in de retail staat de klant centraal. Je hebt het dan over klantvriendelijkheid en klantgerichtheid. Je spreekt ook wel van hospitality of gastvrijheid. Hospitality heeft aan de ene kant te maken met de klant. Hoe spreek je die aan? Hoe voelt hij zich welkom? Aan de andere kant heeft het ook met de winkel te maken. Is die aantrekkelijk, opgeruimd en schoon?
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 209mm x 297mm
    Aantal pagina's : Niet bekend
    Uitgeverij : Boom Beroepsonderwijs
    ISBN : 9789037231526
    Datum publicatie : 11-2015
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 30,75

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Niet leverbaar
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 
×
SERVICE
Contact
 
Vragen