Samenvatting
De consument van vandaag verlangt naast een goed product en uitstekende service ook een unieke Klantbeleving. Het klinkt zo vanzelfsprekend, maar in de praktijk blijkt het voor veel organisaties toch nog een flinke opgave te zijn. De Klant is mondiger geworden en bepaalt zelf wanneer en via welke communicatiekanalen gecommuniceerd wordt. Organisaties die ook in de toekomst succesvol willen blijven, zullen de bestaande bedrijfsvoering hierop aan moeten passen. In veel gevallen ontbreekt het echter aan de juiste Klantbeleving strategie, een gedegen Customer Experience programma, de juiste uitvoering en een verfrissende vernieuwing. Dit boek geeft als antwoord hierop een heldere visie, ideeën en een creatieve aanpak. De vier fasen van 'Klant Enthousiast ondernemen' zal de organisatie in staat stellen de transformatie te verwezenlijken. Met behulp van een groot aantal creatieve ontwerptools kan de organisatie zelf aan de slag om unieke Klantbelevingen te ontwerpen. Met dit boek zal de organisatie Klanten tot trouwe Fans en Ambassadeurs maken. Martin is bedrijfscoach, trainer, workshop facilitator, openbaar spreker, auteur en begeleidt organisaties in Klant Enthousiast ondernemen.