€ 25,66


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Klant enthousiast ondernemen

Martin van Krimpen • Boek • paperback

  • Samenvatting
    De consument van vandaag verlangt naast een goed product en uitstekende service ook een unieke Klantbeleving. Het klinkt zo vanzelfsprekend, maar in de praktijk blijkt het voor veel organisaties toch nog een flinke opgave te zijn. De Klant is mondiger geworden en bepaalt zelf wanneer en via welke communicatiekanalen gecommuniceerd wordt. Organisaties die ook in de toekomst succesvol willen blijven, zullen de bestaande bedrijfsvoering hierop aan moeten passen. In veel gevallen ontbreekt het echter aan de juiste Klantbeleving strategie, een gedegen Customer Experience programma, de juiste uitvoering en een verfrissende vernieuwing. Dit boek geeft als antwoord hierop een heldere visie, ideeën en een creatieve aanpak. De vier fasen van 'Klant Enthousiast ondernemen' zal de organisatie in staat stellen de transformatie te verwezenlijken. Met behulp van een groot aantal creatieve ontwerptools kan de organisatie zelf aan de slag om unieke Klantbelevingen te ontwerpen. Met dit boek zal de organisatie Klanten tot trouwe Fans en Ambassadeurs maken. Martin is bedrijfscoach, trainer, workshop facilitator, openbaar spreker, auteur en begeleidt organisaties in Klant Enthousiast ondernemen.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 155mm x 235mm
    Aantal pagina's : 260
    Uitgeverij : Mijnmanagementboek.nl
    ISBN : 9789462546455
    Datum publicatie : 07-2014
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 25,66

niet beschikbaar

niet beschikbaar



0-1 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 
×
SERVICE
Contact
 
Vragen