€ 69,00


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

International Marketing

Baack, Donald E. • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Exploring the inter-relatedness of the key components that impact any international marketing venture – markets, the 4P's, culture, language, political, legal economic systems, and infrastructure -- this book nurtures an understanding of the synergies between international marketing and international business.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 195mm x 265mm
    Aantal pagina's : 672
    Uitgeverij : SAGE
    ISBN : 9781506389226
    Datum publicatie : 01-2018
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 69,00

niet beschikbaar

niet beschikbaar



5-6 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 
×
SERVICE
Contact
 
Vragen