Samenvatting
Online communiceren is echt anders dan face-to-face. De spanningsboog van je klant is vele malen korter. Kortom met alleen goede vragen stellen en (actief) luisteren kom je er niet. Haakt je klant gemakkelijk af tijdens een online sessie? Voelt het als hard werken? Ben je ontevreden over de diepgang van je online sessie? Dan wordt het de hoogste tijd om meer afwisseling aan te brengen. Alleen hoe dan? Verlaat je vertrouwde comfortzone en experimenteer online met het inzetten van (actieve) werkvormen. Doe niet zomaar iets, maar kies voor een interventie die past bij jouw klant, bij zijn leervraag, voor dat moment van zijn ontwikkeling. Na het lezen van dit boek weet je: - Hoe je op een effectieve manier meer diepgang krijgt in je online sessie - Hoe je meer energie creëert en waardoor je klant meer plezier ervaart - Hoe je omgaat met weerstand - Hoe je klant actief maakt, waardoor hij veel meer resultaat haalt uit jouw sessie OVER DE AUTEUR: Karin van Kas is internationaal gecertificeerd (e)-coach en NLP™-trainer en is eigenaar van het Instituut voor Durf en Daadkracht en van de School voor online coaching. Ze leert coaches om op een persoonlijke, warme en effectieve manier mensen online en offline te begeleiden. Dit is haar tweede boek over online coaching. RECENSIE: ‘Als je een coach of trainer bent dan MOET je dit boek lezen en de 10 stappen toepassen. Want je wilt dolgraag dat je klanten daadwerkelijk verder komen. Dankzij jouw bezielende begeleiding en dit boek kun je het verschil maken en zetten zij de stappen die zij voor ogen hadden.’ Hugo Bakker – Online trainer/coach