€ 24,99


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Hoe word ik een on(der)wijs goede teamleider?

Raimke Groothuizen • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Heb jij als onderwijsprofessional weleens een coördinerende of leidinggevende rol gehad? Dan weet je dat het vaak hard trekken is om anderen - je collega’s, mede-leidinggevenden, en soms zelfs je baas - in beweging te krijgen. Maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat jij harder moet werken dan de mensen die je aanstuurt of waar je mee samenwerkt? Wat zou het heerlijk zijn als jij achterover kunt gaan hangen en de anderen zelf hun verantwoordelijkheid pakken voor het werk dat gedaan moet worden. Zonder dat je ze achter hun kont aan hoeft te zitten en zelf overwerkt raakt. Klinkt dat als een utopie? Welnee, je moet gewoon de kunst afkijken bij het dier dat erin geslaagd is om mensen harder te laten werken om zijn soort in stand te houden dan hij zelf doet. De panda. In dit boek staat het verhaal centraal van een docente die promoveert van collega naar leidinggevende. De worsteling met haar nieuwe rol, de nieuwe verhoudingen in het team en de enorme veranderopdracht die ze heeft meegekregen, zorgen ervoor dat de boel volledig escaleert. Tot ze in aanraking komt met de vijf leiderschapslessen van de panda. Door het hoge edutainment-gehalte is dit managementboek een feest om te lezen. Ontwikkel een nieuw perspectief op mensgericht leiderschap. Door onderwijssetting heel herkenbaar voor onderwijsprofessionals. Trefwoorden: handleiding
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 140mm x 210mm
    Aantal pagina's : 192
    Uitgeverij : AnderZ
    ISBN : 9789462961784
    Datum publicatie : 07-2021
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 24,99

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Op werkdagen voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 
×
SERVICE
Contact
 
Vragen