€ 21,50


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Het geheim van groeikracht

René Savelberg • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Veel bedrijven benutten minder dan vijftig procent van hun groeipotentieel. Ambitieuze leiders zijn druk bezig met hun product en organisatie, maar worstelen vaak met het opstellen van het juiste groeiplan. In dit boek onthult voormalig McDonald's-topman en serieondernemer René Savelberg de geheime formule van groeiende ondernemingen. Ontdek hoe succesvolle bedrijven groeien door anders te denken en anders te doen. En hoe jij hetzelfde kunt doen. Gebaseerd op dertig jaar ervaring met groeibedrijven ontwikkelde Savelberg een unieke 8-staps Groeikrachtformule waarmee elke onderneming kan groeien, hoe klein je ook begint of hoe groot je al bent. 'Geloof in jezelf, groei en verover de wereld!' Op 34-jarige leeftijd werd René Savelberg de jongste CEO in het wereldwijde McDonald's-systeem. Als algemeen directeur van McDonald's Nederland, serieondernemer en internationaal keynote speaker, werkte hij met high-performance bedrijven over de hele wereld. Hij ontdekte dat veel van deze bedrijven investeren in dezelfde drie bouwstenen waarmee ze hun business laten groeien; standaardisatie, partnerships en mensgerichtheid. Zijn boek legt uit hoe ook jij deze bouwstenen kunt gebruiken om de groei van jouw organisatie te versnellen en te maximaliseren. 'Gelukkig wilde René dit boek schrijven' - Quote Magazine 'Inspirerend en een eigen kijk op groei' - Jury Managementboek van het Jaar 'Groeikracht wordt helder en overtuigend onthuld' - Rabobank
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 150mm x 212mm
    Aantal pagina's : 158
    Uitgeverij : Haystack, Uitgeverij
    ISBN : 9789461265333
    Datum publicatie : 10-2022
  • Inhoudsopgave
    VOORWOORD KIEZEN VOOR GROEI INLEIDING WAT IS GROEIKRACHT? Droomscenario Magische aantrekkingskracht Jij hebt het toch altijd over McDonald's? Drie bouwstenen Standaardisatie Partnerships People focus Gewoon, omdat het werkt Geen toverformule Nu of nooit HOOFDSTUK 1 STANDAARDISATIE - LANG LEVE DE LOPENDE BAND Standaardiseren voor beginners Standaardiseren voor gevorderden De vijf voordelen van standaardisatie Processtandaardisatie HOOFDSTUK 2 PARTNERSHIPS - DOE-HET-NIET-ALLEMAAL-ZELF Wanneer samenwerken werkt De wereld veroveren met je vrienden (en je concurrenten) HOOFDSTUK 3 PEOPLE FOCUS - 365 DAGEN PER JAAR EEN KERSTBOOM HOOFDSTUK 4 KERNWAARDEN - DE WAARDE VAN HET WOW-GEVOEL Kernwaarden trekken klanten aan Kernwaarden trekken medewerkers aan Individueel aansprakelijk en collectief verantwoordelijk Wat zijn jouw kernwaarden? Zoek de verschillen Communiceren met de ballenbak HOOFDSTUK 5 DE STAM - ALLES DRAAIT OM MENSEN De stam van de kerstboom Doe-het-zelfmanagement 'Als onze topmensen onze producten al niet kopen...' Zeurende collega's en bemoeizuchtige bazen HOOFDSTUK 6 DE SUPPORTORGANISATIE - IN DIENST VAN DE VUILNISOPHALER De supportorganisatie Baas op de werkvloer De directeur als kerstbal Bart de bouwer HOOFDSTUK 7 DE INTERNE KLANT - FAN-TAS-TI-SCHE KLANTENSERVICE De prijs van giraffenbrood Supporters voor je verkopers Fan-tas-ti-sche klantenservice HOOFDSTUK 8 FEEDBACKLOOPS - INFORMATIE IN JE ADEREN Opgelicht Vertel me het verhaal Inspirerende feedbackloops Een kaartje trekken voor feedback HOOFDSTUK 9 DE EXTERNE KLANT - WAAR ZIT JOUW LIKEKNOP? De klant wil wel Van klant naar fan Verkopen op een krukje Een lucratief taboe Directeur tevreden klanten 'De klant is geen onderdeel van je werk, de klant ís je werk' EN NU AAN DE SLAG! OVER RENÉ SAVELBERG LITERATUUR REACTIES
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 21,50

niet beschikbaar

niet beschikbaar



0-1 werkdagen
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 
×
SERVICE
Contact
 
Vragen