€ 25,99


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Het einde van het midden

Farid Tabarki • Boek • paperback

  • Samenvatting
    In Het einde van het midden beschrijft tijdgeestonderzoeker Farid Tabarki hoe in een vloeibare samenleving het midden geen plek meer heeft. De reisagent en de platenbons kunnen daar al langer over meepraten, maar nu moeten ook de ondernemer, de hr-manager, de ambtenaar en de docent eraan geloven. Hun rol verandert sneller dan ze zelf misschien vermoeden. Tabarki verbindt in dit boek drie tendensen waarin een traditioneel midden ten onder gaat. Ten eerste worden veel tussenpersonen zoals winkeliers en makelaars overbodig en wordt hun rol overgenomen door slimme onlineplatforms. Ten tweede verdwijnen veel banen, juist in het middenkader, vaak vanwege technologische ontwikkeling. De nationale staat, ten slotte, boet aan belang in ten gunste van het lokale en internationale niveau. De combinatie van technologische en sociale ontwikkeling zorgt ervoor dat de veranderingen hard gaan. Individuen en organisaties, zowel bedrijven als instituties, kunnen buigen of barsten. Farid Tabarki is de founding director van Studio Zeitgeist. Hij is onder andere vicevoorzitter van de raad van toezicht van Het Nieuwe Instituut – architectuur, design, e-cultuur – en lid van het curatorium van De Baak. Tabarki werd in 2012 uitgeroepen tot ‘Trendwatcher of the Year’. Volgens de Volkskrant is hij een van de tweehonderd meest invloedrijke Nederlanders. Hij is een veelgevraagd keynote speaker en dagvoorzitter.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 170mm x 215mm
    Aantal pagina's : 224
    Uitgeverij : Business Contact
    ISBN : 9789047009238
    Datum publicatie : 02-2016
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 25,99

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Op werkdagen voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen