€ 82,79


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Global Marketing

Hollensen, Svend • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Learn and develop essential skills around core global marketing strategies. Global Marketing, 8th Edition is the leading textbook for the work of marketers all around the world, ideal for undergraduate and postgraduate students studying international marketing, as well as any practitioners who wish to take their global marketing strategies to the next level. With a wealth of new and updated features, the book covers the latest technologies, trends and practices in Global Marketing, including AI, subscription-based pricing and omnichannel strategies. Its numerous pedagogical features, clear structure and real-world applications make this book the definitive guide in global marketing and the most up-to-date text around the discipline.
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 196mm x 264mm
    Aantal pagina's : 808
    Uitgeverij : Pearson
    ISBN : 9781292251806
    Datum publicatie : 01-2020
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 82,79

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Op werkdagen voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 
×
SERVICE
Contact
 
Vragen