Samenvatting
Jorgen Declerck werd geboren op 11 mei 1981 in het West-Vlaamse Oostende, al vlug werd duidelijk dat hij meester was in het overbrengen van zijn ideeën naar de mensen rondom hem en hen te overtuigen van zijn visie op bepaalde zaken. Rond het jaar 2000 zette hij dan ook zijn eerste stappen in het sales wereldje waar hij dan ook intussen zonder twijfel een meer dan succesvol traject heeft afgelegd. Als junior accountmanager wist hij zichzelf zeer vlug op te werken tot een respectabele Key-accountmanager waarbij hij zichzelf vooral heeft toegelegd op het generen van New-Business voor bedrijven binnen het hogere segment. Hij doorzwom zijn eigen uitgestippelde parcours in zowel beursgenoteerde multinationals als kleinere kmo's.
Al vlug kreeg hij de verantwoordelijkheid en de leiding binnen diverse bedrijven over diverse sales teams en, wist hij ook deze langzamerhand te begeleiden naar nieuwe hoogtes in de functie van salesmanager.
Intussen geeft hij met zijn eigen bedrijf dat hij oprichtte (EduSales) verkooptrainingen in tal van bedrijven. Het coachen & motiveren van sales zo is gebleken zit hem immers in het bloed.
Op geheel eigenzinnige, onorthodoxe maar, vooral doeltreffende manier van zaken aanpakken werd ook dit een succesverhaal. Sommigen bedrijven omschrijven hem als een 'ijzeren hand in een fluwelen handschoen' & anderen zien in hem dan weer een DA Vinci op sales vlak.
Zijn standaardmoto is: "Met methodes van vroeger kun je vandaag niet blijven verkopen en in de toekomst succesvol blijven."
Zijn eerste boek zal u een inkijk geven in het hoe, wat en waarom van het verkoopgesprek & u verschillende methodes aanreiken waardoor voor u in de toekomst een verkoopgesprek ongetwijfeld aangenamer en vlotter zal verlopen.