Samenvatting
Ook ondernemers met geweldige producten hebben vaak moeite om aan tafel te komen bij de beste klanten. Dat heeft enorme consequenties. Als je niet genoeg goede leads hebt, blijf je tijd verspillen aan klanten die te weinig opleveren. Daardoor blijven je marges laag en bouw je geen vermogen op voor de toekomst. Met de juiste marketingstrategie kan elke ondernemer in de techniek meer verkopen, de marges flink verhogen en een ijzersterke positie in de markt veroveren. In dit boek lees je hoe. • Kom moeiteloos aan tafel bij de beste klanten in jouw markt. • Gebruik je technische expertise in je marketing, zodat je niet meer op prijs hoeft te concurreren. • Ontwerp een unieke marketingstrategie op één A4, waarmee je stap voor stap jouw marketingmachine opbouwt en elke week goede leads binnenhaalt.
Ook ondernemers met geweldige producten hebben vaak moeite om aan tafel te komen bij de beste klanten. Dat heeft enorme consequenties. Als je niet genoeg goede leads hebt, blijf je tijd verspillen aan klanten die te weinig opleveren. Daardoor blijven je marges laag en bouw je geen vermogen op voor de toekomst. Met de juiste marketingstrategie kan elke ondernemer in de techniek meer verkopen, de marges flink verhogen en een ijzersterke positie in de markt veroveren. In dit boek lees je hoe. • Kom moeiteloos aan tafel bij de beste klanten in jouw markt. • Gebruik je technische expertise in je marketing, zodat je niet meer op prijs hoeft te concurreren. • Ontwerp een unieke marketingstrategie op één A4, waarmee je stap voor stap jouw marketingmachine opbouwt en elke week goede leads binnenhaalt. Martine Teeselink en Karen van Riel zijn de oprichters van marketingbureau Outdo. Ze hebben honderden ondernemers in de techniek geholpen om meer goede leads te krijgen en daarmee hun omzet én marge te vergroten. “Veel leads genereren is geen kunst, waardevolle leads wel. Dit boek biedt daarvoor praktische handvatten. Een echte aanrader voor wie in minder tijd meer goede leads wil genereren.” Jos Burgers Veelgevraagd spreker en auteur “Eindelijk! Een boek dat uitdaagt een ambitieus plan te maken én het uit te voeren. Het resultaat leverde een fikse bijdrage aan ons succes.” Dirk Truyens Directeur-eigenaar TMR Plastics “Dit boek geeft je praktische handvaten om de klant te vinden, die bij jou past. Mijn advies: geef een boost aan je sales en ga er direct mee aan de slag.” Fried Kaanen Voorzitter Koninklijke Metaalunie en vicevoorzitter MKB-Nederland