Samenvatting
In iedere organisatie kom je ondersteunende functies tegen. De werkzaamheden
in zo'n functie zijn zo divers dat je over veel verschillende competenties
moet beschikken. In dit boek komen ze allemaal aan bod.
Je leert je vaardigheden te verbeteren op het gebied van archiveren, vergaderingen en evenementen organiseren en projectmanagement en krijgt beter inzicht in jouw positie in de organisatie. Ook leer je beter met werkdruk en stress om te gaan en krijg je op een begrijpelijke manier uitgelegd hoe je declaraties en andere financiƫle zaken verwerkt.
In het hele boek staan voorbeelden, praktijksituaties, tips en adviezen die je
direct kunt toepassen. Na het lezen van dit boek zul je merken dat je efficiƫnter gaat werken.
Ieder hoofdstuk heeft een herkenbare indeling:
* Uit de praktijk: een beschrijving van een herkenbare situatie op de werkvloer.
* Toolbox: handige theorie en adviezen waarmee je direct aan de slag kunt.
* Zo kan het ook: een vernieuwde blik op de praktijksituatie.
* Vragen: prettig om te controleren of je alles hebt begrepen en onthouden.