Samenvatting
- Bevat 35 nieuwe modellen;
- behandelt actuele thema's als innovatie en social media;
- met handige indexen en literatuurverwijzingen.
De bestseller Business- en Managementmodellen (voorheen 111 Managementmodellen) biedt een uitgebreid overzicht van bekende en minder bekende business- en managementmodellen. De modellen zijn beknopt en helder beschreven, waardoor studenten snel weten welk model bij welke situatie past. Business- en Managementmodellen behandelt de essentie van de modellen, de toepassingen in de praktijk, de resultaten en aandachtspunten bij gebruik van de modellen. Het helpt je om het juiste model snel te vinden bij het maken van praktijkopdrachten, een scriptie of een bedrijfsplan. De literatuurverwijzingen bieden verdere verdieping op de modellen naar de originele schrijver of andere bronnen.
De vierde editie bevat maar liefst 35 nieuwe modellen over actuele onderwerpen zoals businessmodellen, innovatie en social media. Ook is er meer aandacht voor de mens als factor binnen deze modellen. Via de indexen vinden studenten snel geschikte modellen en de beschrijvingen geven zekerheid over welk model te gebruiken.
Business- en Managementmodellen is geschikt voor alle studieniveaus in het economisch onderwijs. Het is ook als naslagwerk te gebruiken voor professionals in het bedrijfsleven.
De vierde editie bevat maar liefst 35 nieuwe modellen over actuele onderwerpen zoals businessmodellen, innovatie en social media. Ook is er meer aandacht voor de mens als factor binnen deze modellen. Via de indexen vinden studenten snel geschikte modellen en de beschrijvingen geven zekerheid over welk model te gebruiken.
Business- en Managementmodellen is geschikt voor alle studieniveaus in het economisch onderwijs. Het is ook als naslagwerk te gebruiken voor professionals in het bedrijfsleven.
Over de auteurs
Marijn Mulders is eigenaar van managementadviesbureau Tolo Branca, verbonden aan Avans Hogeschool en auteur van meerdere boeken over management- en businessmodellen.