Samenvatting
We leven niet in een tijdperk van verandering, maar in een verandering van tijdperk. Onze maatschappij bevindt zich op een kantelpunt door de technologische revolutie. Gevolg: onzekerheid en angst want de traditionele bakens van vertrouwen zijn weggevallen. Voor ondernemers, leidinggevenden en bedrijven vormt de huidige context een gigantische uitdaging. Met de STIMulans-methode zet je die om in kansen door een juiste benadering van Sales, Talent, Impact en Marketing in hun nieuwste vorm. De methode helpt je om te groeien als mens en als ondernemer, en om je bedrijf toekomstbestendig te maken. Je ontdekt hoe verkopen evolueerde naar adviseren, en hoe de pullaanpak je marketing een boost geeft. Je komt te weten hoe je talent aantrekt en medewerkers motiveert. En je begrijpt dat meer impact op anderen en je onderneming begint bij jezelf. Je krijg cruciale tips voor meer klanten, rendement en werkplezier. Je ontdekt het belang van de human touch, en hoe je medewerkers en klanten omzet in ambassadeurs van je merk en organisatie. Tot slot vertel ik je hoe je een inspirerende leider wordt. "Frank Segers slaagt er uitstekend in om grote managementtheorieën om te zetten in heldere taal en bruikbare adviezen voor ondernemers van hier. De STIMulans-methode biedt lezers praktische tips & tricks voor een succesvolle organisatie. Met gelukkige en gemotiveerde medewerkers, een grotere impact en een frisse kijk op sales en marketing.” Wouter Torfs CEO Schoenen Torfs 5 keer verkozen tot ‘beste werkgever van het jaar’