Samenvatting
Een sterk werkgeversmerk maakt het verschil tussen talent binnenhalen en -houden of talent laten lopen. Maar een goed employer brand bouwen is niet eenvoudig. Want hoe pak je het aan? En hoeveel geld is ervoor nodig? In dit boek lees je het allemaal.
Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand biedt (arbeidsmarkt)communicatieprofessionals, HR-professionals, recruiters en werkgevers bouwstenen om succesvol aan de slag te gaan met employer branding. Van authentieke en onderscheidende positionering tot intern draagvlak: het komt allemaal aan bod. Aan de hand van een nieuwe definitie, een concreet stappenplan, tientallen voorbeelden, best practices en concrete ken- en stuurgetallen nemen de auteurs de lezer mee in de huidige wereld van het werkgeversmerk.
Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand is geen academische verhandeling, maar een praktisch naslagwerk. Een boek waarin de liefde voor employer branding wordt onderstreept en concrete handvatten en stappen worden aangedragen om een succesvol werkgeversmerk neer te zetten. Lees het - en ook jouw werkgeversmerk zal nooit meer hetzelfde zijn.