€ 44,95


ePUB ebook

niet beschikbaar

PDF ebook

niet beschikbaar

Authenticiteit

B. Joseph Pine II • Boek • paperback

  • Samenvatting
    Het is de paradox van de huidige beleveniseconomie: hoe gekunstelder de wereld
    wordt, hoe meer de consument échte dingen wil - dingen die pakkend, persoonlijk
    en, bovenal, authentiek zijn. Als klanten uw aanbod niet 'echt' genoeg vinden,
    wordt u al snel gebrandmerkt als niet-authentiek - als nep - en loopt u het risico omzet te verliezen. Heeft uw bedrijf daar al iets op gevonden?

    Gilmore en Pine gaan verder waar ze hun baanbrekende bestseller De
    beleveniseconomie eindigden. Ze leggen uit dat beschikbaarheid, prijsstelling en kwaliteit niet langer voldoende zijn. De consument van nu zoekt authenticiteit waar en wat hij ook koopt. Als u aan deze hang naar authenticiteit weet te voldoen, hebt u toegang tot de harten, de hoofden en de portemonnees van uw klanten, wat uw aanbod ook is.

    In Authenticiteit wordt op allerlei terreinen onderzocht hoe succesvolle
    ondernemingen zich identifi ceren met het zelfbeeld en de wensen van hun klanten. Het biedt u praktische managementtools om u en uw bedrijf verder te helpen:
    - Maak een inschatting van de vermeende authenticiteit van uw bedrijf of product met gebruikmaking van nieuwe hulpmiddelen, waaronder de echt/nep-matrix;
    - Ontwikkel nieuwe manieren om te appelleren aan echtheid;
    - Implementeer specifi eke strategieën om authenticiteit over te brengen.

    James H. Gilmore en B. Joseph Pine II zijn medeoprichters van Strategic Horizons LLP, een denkstudio die bedrijven helpt om nieuwe manieren te bedenken om waarde toe te voegen. Naast hun bestseller De beleveniseconomie hebben Gilmore en Pine als redacteuren meegewerkt aan Markets of One en hebben ze geschreven voor Harvard Business Review.

    'Wie [dit] boek na de laatste bladzijde dichtslaat zonder één bruikbaar idee
    voor de eigen onderneming, heeft te haastig gelezen.' - Management Scope

    'Authenticity is een waardige opvolger van The Experience Economy.
    Een aanrader voor iedereen die zich met marketing, communicatie en
    consumentengedrag bezighoudt.' - Het Financieele Dagblad
  • Productinformatie
    Binding : Paperback
    Distributievorm : Boek (print, druk)
    Formaat : 170mm x 240mm
    Aantal pagina's : 336
    Uitgeverij : Boom
    ISBN : 9789052617374
    Datum publicatie : 01-2010
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 44,95

niet beschikbaar

niet beschikbaar



Op werkdagen voor 21:00 besteld, morgen in huis!
Veilig betalen Logo
14 dagen bedenktermijn
Delen 
×
SERVICE
Contact
 
Vragen