Samenvatting
Evenementen komen vaak onder grote druk tot stand. Regelmatig pak ik er even een vel papier bij om een model te tekenen, dat me helpt om meer inzicht te krijgen. Of het helpt me om anderen mee te nemen in mijn ideeën. Vanuit marketing, economie, business development en andere vakgebieden zijn er zoveel modellen die je helpen je werkwijze te professionaliseren en je evenement meer impact te geven. Je moet ze alleen kennen en weten hoe je ze toepast. Dit boek brengt een aantal van die modellen samen. Ik leg elk model kort uit en geef aan hoe je die algemene modellen toepast op een evenement. Het is zeker geen stap-voor-stap handleiding. Vaak zijn meerdere modellen geschikt. Hopelijk helpen de aandachtspunten en voorbeelden je om te beoordelen welk model geschikt is voor jouw situatie. Vind je een model interessant, zoek het dan zeker eens op via internet. Van elk model is voldoende informatie te vinden. Het is een boek dat ik zelf jaren geleden al in mijn tas had willen hebben. Hopelijk krijgt het voor jou die rol en pak je het er regelmatig bij. Ik vind het erg leuk om te horen hoe je het boek gebruikt en wat je er eventueel in mist. Veel succes met je volgende evenement.