Alleen via uitgever verkrijgbaar. ×

€ 84,99


PRINT boek

niet beschikbaar

ePUB ebook

niet beschikbaar

Orchestrating Public Opinion

Paul Christiansen • ebook • pdf

  • Samenvatting
    Analysis of political advertising tends to give music short shrift - which flies in the face of what we know about the power of music to set a mood, affect feelings, and influence our perceptions. This book is the first to offer a detailed exploration of the role of music in US presidential campaign advertising, from Eisenhower to the present, showing that in many cases music isn't simply one element in the presentation of an ad's message - it's the dominant factor, more important than images, words, or narration.
  • Productinformatie
    Binding : PDF
    Auteur : Paul Christiansen
    Bestandstype : PDF
    Distributievorm : Ebook (digitaal)
    Aantal pagina's : Afhankelijk van e-reader
    Beveiliging : Adobe DRM   Informatie 
    Uitgeverij : AUP Wetenschappelijk
    ISBN : 9789048531677
    Datum publicatie : 01-2018
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 84,99


niet beschikbaar

niet beschikbaar

Alleen via uitgever verkrijgbaar.
Veilig betalen Logo
Delen 

Informatie
Herroepingsrecht is uitgesloten voor eBooks. Een download van een eBook of luisterboek is niet meer te herroepen op het moment dat u, na aanschaf van het e-book, de download heeft gestart.

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen