Alleen via uitgever verkrijgbaar. ×

€ 16,50


PRINT boek

niet beschikbaar

ePUB ebook

niet beschikbaar

Mag het ietsje meer zijn?

Alexander van Dijl • ebook • pdf

  • Samenvatting
    Slechte service heb jij vast ook weleens mee te maken gehad. Of het nu gaat om een klantenservice achter een duur 0900-nummer, slechte service in de horeca of een onbeschofte behandeling bij het indienen van een klacht. Dit boek is geschreven voor de Nederlandse consument met als doel om jou als consument te wapenen tegen slechte service. In dit boek leer jij hoe jij op de juiste manier met een medewerker communiceert en daarmee altijd de beste service krijgt van vrijwel ieder bedrijf. Alexander van Dijl is dankzij zijn jarenlange internationale ervaring op dit gebied de autoriteit op het gebied van service en dienstverlening van Nederland. Met zijn website VraagAlex.nl helpt hij consumenten al jaren om 0900-nummers te omzeilen. Met dit boek gaat hij nog een stap verder door jou te helpen om echt de beste service te krijgen.
  • Productinformatie
    Binding : PDF
    Auteur : Alexander van Dijl
    Bestandstype : PDF
    Distributievorm : Ebook (digitaal)
    Aantal pagina's : Afhankelijk van e-reader
    Beveiliging : Adobe DRM   Informatie 
    Uitgeverij : Eigenboekuitgeven.com
    ISBN : 9789492247025
    Datum publicatie : 03-2015
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 16,50


niet beschikbaar

niet beschikbaar

Alleen via uitgever verkrijgbaar.
Veilig betalen Logo
Delen 

Informatie
Herroepingsrecht is uitgesloten voor eBooks. Een download van een eBook of luisterboek is niet meer te herroepen op het moment dat u, na aanschaf van het e-book, de download heeft gestart.

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen