Alleen via uitgever verkrijgbaar. ×

€ 104,99


PRINT boek

niet beschikbaar

ePUB ebook

niet beschikbaar

From Media Hype to Twitter Storm

Peter Vasterman • ebook • pdf

  • Samenvatting
    The word media hype is often used as rhetorical argument to dismiss waves of media attention as overblown, disproportional and exaggerated. But these explosive news waves, as well as - nowadays - the twitter storms, are object of scientific research, because they are an important phenomenon in the public area. Sometimes it is indeed 'much ado about nothing' but in many cases these media storms have play an important role in political issues, scandals and crises. Twitter storms sometimes ruin reputations within hours. Although different concepts are used, such as media hypes, news waves, media storms, information cascades or risk amplification, all the studies in this book refer to the same process in which key events trigger a chain of reactions and interactions, building up huge news waves in the media or rapidly spreading social epidemics in the social media. This book offers the first comprehensive overview of this important topic. It is not only interesting for scholars and students in media and journalism, but also for professionals in PR and communication, crisis communication and reputation management.
  • Productinformatie
    Binding : PDF
    Auteur : Peter Vasterman
    Bestandstype : PDF
    Distributievorm : Ebook (digitaal)
    Aantal pagina's : Afhankelijk van e-reader
    Beveiliging : Adobe DRM   Informatie 
    Uitgeverij : AUP Wetenschappelijk
    ISBN : 9789048532100
    Datum publicatie : 07-2018
  • Inhoudsopgave
    niet beschikbaar
  • Reviews (0 uit 0 reviews)
    Wil je meer weten over hoe reviews worden verzameld? Lees onze uitleg hier.

€ 104,99


niet beschikbaar

niet beschikbaar

Alleen via uitgever verkrijgbaar.
Veilig betalen Logo
Delen 

Informatie
Herroepingsrecht is uitgesloten voor eBooks. Een download van een eBook of luisterboek is niet meer te herroepen op het moment dat u, na aanschaf van het e-book, de download heeft gestart.

Fragment

niet beschikbaar

×
SERVICE
Contact
 
Vragen